Välkommen till Trafiklab:s användare- och supportforum! Ställ frågor, rapportera problem och hjälp oss med förslag och idéer!
Vid felrapporter ber vi dig inkludera exakt API-namn och om möjligt ett exempelanrop för att underlätta felsökningen. Glöm inte att ta bort din API-nyckel när du delar ditt exempelanrop.
Undrar du hur du får tillgäng Trafiklabs data? Läs vår introduktion här: https://www.trafiklab.se/hur-gor-jag
Welcome to Trafiklab's user and supportforum. Ask questions, report issues and help us improve with suggestions and ideas!
If you open a new issue, please always include the exact API you're talking about, and, if applicable, include a sample request so we can check if contains the right parameters. Don't forget to remove your API keys when sharing example requests.
Välkommen till Trafiklab:s kund- och supportforum! Ställ frågor, rapportera problem och hjälp oss med förslag och idéer!
Att ärenden besvaras i en annan ordning än de kommer in kan bero på olika saker. Till exempel om vi kan svara omedelbart eller inte, att vi inväntar intern återkoppling, att vi måste verifiera saker, att vi glömmer att återkoppla när vi får in felrapport från flera håll eller att ett ärende helt enkelt ramlar mellan stolarna pga tidsbrist just när det kommer in.
Finns det ett ärende som vi har missat går det bra att påminna oss.
Hälsningar,
Bert
Tack!
Personligen är jag intresserad av https://support.trafiklab.se/org/trafiklabse/d/kundo-raderar-tecken-pa-ios-de-senaste-aren/ då det påverkar mig vid varje besök här. Jag påpekade problemet 2020 och Kundo svarade ju bra men sedan utvecklades det till en vanlig utvecklar-fint där man helt enkelt 1) inte fixar problemet, 2) inte kommunicerar på några år och hoppas att det ska glömmas bort.
Utöver det är det i alla fall på mobil ganska tydligt vilka trådar som inte fått något svar, tycker jag. Bara på sida 2 hittar jag fyra stycken inom ett par sekunder:
Angående den frågan fick vi återkoppling att detta hänger ihop med textredigeraren man använder, och att det inte går att snabbfixa den. Den ska fixas men det kommer ta ett tag.
Hälsningar,
Bert
Det skulle vara värdefullt att veta ungefär när det slutar ses som otålmodigt av mig att påpeka att felet fortfarande existerar. Jag hade faktiskt ingen aning om att detta anses vara snabbt för ett så pass begränsande fel som påverkar en så stor plattform som iOS.