Välkommen till Trafiklab:s användare- och supportforum! Ställ frågor, rapportera problem och hjälp oss med förslag och idéer!
Vid felrapporter ber vi dig inkludera exakt API-namn och om möjligt ett exempelanrop för att underlätta felsökningen. Glöm inte att ta bort din API-nyckel när du delar ditt exempelanrop.
Undrar du hur du får tillgäng Trafiklabs data? Läs vår introduktion här: https://www.trafiklab.se/hur-gor-jag
Welcome to Trafiklab's user and supportforum. Ask questions, report issues and help us improve with suggestions and ideas!
If you open a new issue, please always include the exact API you're talking about, and, if applicable, include a sample request so we can check if contains the right parameters. Don't forget to remove your API keys when sharing example requests.
Välkommen till Trafiklab:s kund- och supportforum! Ställ frågor, rapportera problem och hjälp oss med förslag och idéer!
Hej Anna-Karin!
Jag har inte sett ditt problem på Trafiklab.
Kan du förklara när,var och hur det uppstår?
//Åke
Hej,
Vi kollar på detta för tillfället. Åtgärd kommer förhoppningsvis inom kort.
Tack för info.
//Daniel A
Det uppstår när jag anropar https://api.sl.se/api2/TravelplannerV2/trip.xml?key=[blablabla]. Samma anrop som fungerade häromdagen fungerar inte idag. Provade just igen.
Tack <3
PS byt gärna säkerhetsfråga. "Vilken färg har solen" ja jag har en synskada så vem vet! Gul säger min man att det är.
Igen har det blivit såhär med certifikaten! Tycker det här är så dumt att ni ska stänga ner det gamla api:et redan i februari och så fungerar inte det nya trots att det är så kort tid kvar. Det är det som är problemet, om det var längre tid så skulle det inte göra så mkt att ni ska stänga ner detta redan. Så tycker jag
Hej Anna-Karin!
Nu ska problemet vara åtgärdat. Återkom om du fortfarande har problem i din applikation.
Med vänlig hälsning, Åke
Hej,
Felet skall nu vara åtgärdat.
//Daniel A