Välkommen till Trafiklab:s användare- och supportforum! Ställ frågor, rapportera problem och hjälp oss med förslag och idéer!
Vid felrapporter ber vi dig inkludera exakt API-namn och om möjligt ett exempelanrop för att underlätta felsökningen. Glöm inte att ta bort din API-nyckel när du delar ditt exempelanrop.
Undrar du hur du får tillgäng Trafiklabs data? Läs vår introduktion här: https://www.trafiklab.se/hur-gor-jag
Welcome to Trafiklab's user and supportforum. Ask questions, report issues and help us improve with suggestions and ideas!
If you open a new issue, please always include the exact API you're talking about, and, if applicable, include a sample request so we can check if contains the right parameters. Don't forget to remove your API keys when sharing example requests.
Do not use AI to write questions.
Välkommen till Trafiklab:s kund- och supportforum! Ställ frågor, rapportera problem och hjälp oss med förslag och idéer!
Hej Ulrika
Det har hänt något konstigt med denna nyckel då det står 69 som nivånamn. Har ni möjlighet att byta nyckel på ett enkelt sätt?
Daniel
Tack för snabbt svar, vi har fått kontakt nu på annat håll hos er och väntar in svar.
Det vore mycket bättre att behålla den nyckel vi har, en del bök involverat att byta nyckel, men om det inte skulle finnas andra alternativ så måste vi väl göra det. Inväntar svar från andra hållet och så hör jag av mig när jag vet.
Hej!
Nu har vi skapat en ny nyckel under kontot Nobina systemutveckling och ansökt om höjd nivå för den nyckeln.
Hej igen, ser att ni har fixat den gamla nyckeln nu.
Det är ingen brådska med att godkänna den nya nyckeln.
Toppen att det lyckades lösa sig.
Med vänliga hälsningar
Daniel