Välkommen till Trafiklab:s användare- och supportforum! Ställ frågor, rapportera problem och hjälp oss med förslag och idéer!
Vid felrapporter ber vi dig inkludera exakt API-namn och om möjligt ett exempelanrop för att underlätta felsökningen. Glöm inte att ta bort din API-nyckel när du delar ditt exempelanrop.
Undrar du hur du får tillgäng Trafiklabs data? Läs vår introduktion här: https://www.trafiklab.se/hur-gor-jag
Welcome to Trafiklab's user and supportforum. Ask questions, report issues and help us improve with suggestions and ideas!
If you open a new issue, please always include the exact API you're talking about, and, if applicable, include a sample request so we can check if contains the right parameters. Don't forget to remove your API keys when sharing example requests.
Välkommen till Trafiklab:s kund- och supportforum! Ställ frågor, rapportera problem och hjälp oss med förslag och idéer!
Hej Chandan!
Du bör komma ihåg att appen "res i Sthlm" är utvecklad av en privatperson på sin fritid, och han låter dig använda den om du vill helt gratis, utan reklamintäkter eller stöd från SL.
Jag förstår att du kan vara frustrerad, men du bör vara betydligt mer ödmjuk i din feedback.
Felet du beskriver kan bero på fel data från SL, Trafiklab, fel i "res i Sthlm"-appen med backend eller på grund av fel eller fel inställningar i din telefon.
Beskriv därför felet lite mer utförligt, med exempel när det blir fel. Skriv även telefon-och OS-version och kontrollera vad du har tid och tidzon inställt på i din telefon så att felet går att analysera och återskapa problemet.
Med vänlig hälsning
Lars