Till senaste kommentaren

ResRobot API - The key could not be retrieved. Please try again later.

Hej, jag fick ett felmeddelande när jag försökte skapa ett API-nyckel för ResRobots reseplanerare. Hur långt tid det tar tills problemet kan bli åtgärdad?
Johnny Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • På tisdag kommer fixen att driftsättas. Vi kunde tyvärr inte göra det tidigare på grund av andra driftsättningar som redan sker idag. Vi kommer också släppa en ny version av ResRobot samtidigt, där man bland annat bara behöver en nyckel i stället för två.

    Hälsningar,
    Bert
    Bert på Trafiklab
  • Hej Johnny,

    På grund av ett stor säkerhetsrisk, som du kanske har hört talas om (log4j) blev uppdateringen inställd så att leverantören kan fokusera på undersökningen om de är drabbat.

    Hälsningar,
    Bert
    Bert på Trafiklab
  • Hej Bert,

    Betyder detta fortfarande att API-nyckel fixen kommer att tillämpas på tisdag enligt er planering?
    Johnny
  • Hej Johnny,

    Tyvärr är också nyckel-fixen påverkad av totalstoppen hos leverantören. Om du är i behov av en nyckel kan jag dock skapa en åt dig och mejla den till dig, då kan du använda den tills det har löst sig.

    Hälsningar,
    Bert
    Bert på Trafiklab
  • Hej Bert,

    Det vore jätte tacksamt om du kunde mejla mig en API-nyckel för "ResRobot - Reseplanerare".

    Tack på förhand!
    Johnny
  • Hej Johnny,

    Nu borde det funka igen, så prova gärna att skapa en egen nyckel.

    Hälsningar,
    Bert
    Bert på Trafiklab

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.