Välkommen till Trafiklab:s användare- och supportforum! Ställ frågor, rapportera problem och hjälp oss med förslag och idéer!
Vid felrapporter ber vi dig inkludera exakt API-namn och om möjligt ett exempelanrop för att underlätta felsökningen. Glöm inte att ta bort din API-nyckel när du delar ditt exempelanrop.
Undrar du hur du får tillgäng Trafiklabs data? Läs vår introduktion här: https://www.trafiklab.se/hur-gor-jag
Welcome to Trafiklab's user and supportforum. Ask questions, report issues and help us improve with suggestions and ideas!
If you open a new issue, please always include the exact API you're talking about, and, if applicable, include a sample request so we can check if contains the right parameters. Don't forget to remove your API keys when sharing example requests.
Välkommen till Trafiklab:s kund- och supportforum! Ställ frågor, rapportera problem och hjälp oss med förslag och idéer!
Hälsningar,
Bert
På grund av ett stor säkerhetsrisk, som du kanske har hört talas om (log4j) blev uppdateringen inställd så att leverantören kan fokusera på undersökningen om de är drabbat.
Hälsningar,
Bert
Betyder detta fortfarande att API-nyckel fixen kommer att tillämpas på tisdag enligt er planering?
Tyvärr är också nyckel-fixen påverkad av totalstoppen hos leverantören. Om du är i behov av en nyckel kan jag dock skapa en åt dig och mejla den till dig, då kan du använda den tills det har löst sig.
Hälsningar,
Bert
Det vore jätte tacksamt om du kunde mejla mig en API-nyckel för "ResRobot - Reseplanerare".
Tack på förhand!
Nu borde det funka igen, så prova gärna att skapa en egen nyckel.
Hälsningar,
Bert