Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

hur uppgradera nyckel/licens för ResRobots nya API

Hej!
Vi har haft "Guld" licens för gamla resrobot och behöver nu Guld för den nya. Men det finns ingen knapp "uppgradera" vid vår licens. Och på varje anrop nu så står det <haf:Error errorCode="API_QUOTA" errorText="quota exceeded for 'vårApiNyckel 'tripSearch'"/>

licensen skaffade vi under betan. Spelar det någon roll?

Kommentarer

  • Samma problem här. Skaffade nyckeln under beta perioden, började få "quota exceeded" fel från idag

  • Samma här, har uppgraderat till guld men får ändå "quota exceeded".

  • Hej!

    Vi håller på att titta på vad som orsakat detta.

    /Martin

    Team Trafiklab
  • Hej Kim!

    Problemet är nu löst.

    Med vänlig hälsning, Åke

    Team Trafiklab
  • Tack Martin och Åke!

  • Tack! Men vi kan fortfarande inte se vilken nivå av licensen vi har. Vilken nivå har vi? Det står bara en nyckel men ingen nivå...

  • Hej!

    Vi får kolla på detta, självklart ska nivå per nyckel synas.

    /Martin

    Team Trafiklab
  • Hej!

    De som har problemet, ta bort APIet från projektet, lägg till APIet igen samt hämta ny nyckel så ska man se nivå för nyckeln.

    /Martin

    Team Trafiklab

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.