Välkommen till Trafiklab:s användare- och supportforum! Ställ frågor, rapportera problem och hjälp oss med förslag och idéer!
Vid felrapporter ber vi dig inkludera exakt API-namn och om möjligt ett exempelanrop för att underlätta felsökningen. Glöm inte att ta bort din API-nyckel när du delar ditt exempelanrop.
Undrar du hur du får tillgäng Trafiklabs data? Läs vår introduktion här: https://www.trafiklab.se/hur-gor-jag
Welcome to Trafiklab's user and supportforum. Ask questions, report issues and help us improve with suggestions and ideas!
If you open a new issue, please always include the exact API you're talking about, and, if applicable, include a sample request so we can check if contains the right parameters. Don't forget to remove your API keys when sharing example requests.
Välkommen till Trafiklab:s kund- och supportforum! Ställ frågor, rapportera problem och hjälp oss med förslag och idéer!
Det borde gå att ladda ner filer från https://api.resrobot.se/gtfs/sweden.zip?accessId=nyckel som vanligt. IP-adressen kan ha förändrats, för den här tjänsten ska man inte utgå ifrån att den har ett fast IP-adress.
Hälsningar,
Bert
Läser andra inlägg i samma fråga från igår där användare fick ett helt annat svar än det jag fick.
Nu förstår jag att problemet ligger på trafiklabs sida.
Mvh
Fredrik
Ber om ursäkt att vi inte återkopplade mer efter första svaret, när vi fick in fler felanmälan under dagen genom olika kanaler kom vi fram till att det var ett fel som inte inträffar alltid utan bara i vissa fall.
Felet är felanmäld och ska förhoppningsvis vara åtgärdat snabbt.
Hälsningar,
Bert
Problemet borde vara löst nu, testa gärna igen.
Hälsningar,
Bert