Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Går inte att skicka in ersättningsformulär

Jag har försökt under tre dagars tid att skicka in ett ersättningsformulär till SL då jag har betalat en taxiresa som ska ersättas. När jag klickar på skicka in kommer det upp "API anropet kunde inte valideras" högst upp på formuläret i röd text. Inget fält i formuläret är rödmarkerat, vilket innebär att jag har fyllt i allt korrekt. Varför går det inte att skicka in?


Kommentarer

  • Hej Lovisa,
    Jag misstänker att din felanmälan hamnat i fel forum. På detta forum besvarar vi endast frågor som rör SLs trafikdata API:er. 

    För att komma i kontakt med SLs kundservice kan du klicka på länken nedan.
    https://sl.se/sv/kundservice/

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.