Välkommen till Trafiklab:s användare- och supportforum! Ställ frågor, rapportera problem och hjälp oss med förslag och idéer!
Vid felrapporter ber vi dig inkludera exakt API-namn och om möjligt ett exempelanrop för att underlätta felsökningen. Glöm inte att ta bort din API-nyckel när du delar ditt exempelanrop.
Undrar du hur du får tillgäng Trafiklabs data? Läs vår introduktion här: https://www.trafiklab.se/hur-gor-jag
Welcome to Trafiklab's user and supportforum. Ask questions, report issues and help us improve with suggestions and ideas!
If you open a new issue, please always include the exact API you're talking about, and, if applicable, include a sample request so we can check if contains the right parameters. Don't forget to remove your API keys when sharing example requests.
Välkommen till Trafiklab:s kund- och supportforum! Ställ frågor, rapportera problem och hjälp oss med förslag och idéer!
Enligt det vi kan se har mejlet skickats till rätt address utan fel, så det borde ha kommit fram. Mejlet skickades idag kl 11.27. Kan du dubbelkolla om det har kommit fram under tiden?
Jag har även vidarebefordrat detta mejl för hand för att se om detta löser problemet.
Hälsningar,
Bert
Nej bekräftelsemejlet kom aldrig fram. Jag har också testat att klicka på länken i mejlet du vidarebefordrade, men den funkar inte. Jag får detta meddelande: 403 INVALID SIGNATURE.
Mvh /Cecilia
Mejlet hade antagligen redan gått ur, jag skickar ett till bekräftelsemejl.
Samtidigt rekommenderar jag att du ber IT-avdelningen inom organisation att se över om @trafiklab.se är tillåten genom mejl-filter, så att du inte missar några mejl i framtiden.
Hälsningar,
Bert