Välkommen till Trafiklab:s användare- och supportforum! Ställ frågor, rapportera problem och hjälp oss med förslag och idéer!
Vid felrapporter ber vi dig inkludera exakt API-namn och om möjligt ett exempelanrop för att underlätta felsökningen. Glöm inte att ta bort din API-nyckel när du delar ditt exempelanrop.
Undrar du hur du får tillgäng Trafiklabs data? Läs vår introduktion här: https://www.trafiklab.se/hur-gor-jag
Welcome to Trafiklab's user and supportforum. Ask questions, report issues and help us improve with suggestions and ideas!
If you open a new issue, please always include the exact API you're talking about, and, if applicable, include a sample request so we can check if contains the right parameters. Don't forget to remove your API keys when sharing example requests.
Välkommen till Trafiklab:s kund- och supportforum! Ställ frågor, rapportera problem och hjälp oss med förslag och idéer!
Hej Marcus!
Jag hade visst satt för kort timeout på felmeddelandet. Status just nu är att det fortfarande inte är löst, men felsökning kommer att ske i natt. Uppdaterat meddelande finns på http://www.trafiklab.se nu.
/ Lars Löfquist
Tack Lars
Hej igen. Informationen är nu borta igen och vi har appar ute som ser riktigt dåliga ut med fel kodning. Vad är aktuell status på problemet?
Ja vår leverantör har problem.
Jag har fått en plan, du kan läsa på första-sidan:
http://www.trafiklab.se/