Välkommen till Trafiklab:s användare- och supportforum! Ställ frågor, rapportera problem och hjälp oss med förslag och idéer!
Vid felrapporter ber vi dig inkludera exakt API-namn och om möjligt ett exempelanrop för att underlätta felsökningen. Glöm inte att ta bort din API-nyckel när du delar ditt exempelanrop.
Undrar du hur du får tillgäng Trafiklabs data? Läs vår introduktion här: https://www.trafiklab.se/hur-gor-jag
Welcome to Trafiklab's user and supportforum. Ask questions, report issues and help us improve with suggestions and ideas!
If you open a new issue, please always include the exact API you're talking about, and, if applicable, include a sample request so we can check if contains the right parameters. Don't forget to remove your API keys when sharing example requests.
Välkommen till Trafiklab:s kund- och supportforum! Ställ frågor, rapportera problem och hjälp oss med förslag och idéer!
Hej Sven!
Tack för din kommentar!
Det problem som du beskriver har inget med uppdateringen av iOS eller appen Res i STHLM att göra. Felet beror på att SL hade problem med deras servrar (under några timmar på torsdagsmorgonen, 11/5) som Res i STHLM hämtar all trafikdata ifrån.
Fel ska vara fixat sedan kl. 08:30 i torsdags (11/5).
/Eric