Välkommen till Trafiklab:s användare- och supportforum! Ställ frågor, rapportera problem och hjälp oss med förslag och idéer!
Vid felrapporter ber vi dig inkludera exakt API-namn och om möjligt ett exempelanrop för att underlätta felsökningen. Glöm inte att ta bort din API-nyckel när du delar ditt exempelanrop.
Undrar du hur du får tillgäng Trafiklabs data? Läs vår introduktion här: https://www.trafiklab.se/hur-gor-jag
Welcome to Trafiklab's user and supportforum. Ask questions, report issues and help us improve with suggestions and ideas!
If you open a new issue, please always include the exact API you're talking about, and, if applicable, include a sample request so we can check if contains the right parameters. Don't forget to remove your API keys when sharing example requests.
Välkommen till Trafiklab:s kund- och supportforum! Ställ frågor, rapportera problem och hjälp oss med förslag och idéer!
Hej Johan,
Det måste ha varit felaktig data som skickats in till systemet. Felet kvarstår inte längre vad vi kan se.
/Sabina
Gjorde frågorna som vanligt, så tvivlar på att jag skickade in något felaktigt. Men vad bra att det verkar fungera nu iaf.
Hej igen,
menade inte att du skickat in felaktig data. Trafikoperatören för tunnelbanan hade skickat in fel trafikdata till SL:s system, vilket rättades till i morse när uppdaterade data laddades in i reseplaneraren.
Ah förlåt, var lite långsam där, bra då är jag med 😀