Resrobot Stolptidstabeller 2 - problem
Vi har använt API'et sedan i somras utan problem, men helt plötsligt under gårdagen (27/10-2016) och idag får vi ingen data alls, se statistiken för API anropen: https://www.trafiklab.se/user/6458/api-stats
Realtidsdata-tjänsten används på ett stort köpcentrum och visar buss - och tågavgångar på ett 20 tal skärmar och är en uppskattad och använd tjänst. Vi behöver få hjälp med att kontrollera och åtgärda problemet så snart som möjligt.
Följ inlägget
0
följare
Hej Jörgen
Din api-nivå var silver vilket betyder att du kan göra ca 200 000 anrop per månad. Men din applikation gjorde fler anrop än så.
Vi har nu uppgraderat din nivå till guld vilket borde lösa ditt problem.
Med vänliga hälsningar
Daniel
Tack för info och åtgärd Daniel, det löste vårt problem!
Jag var inne på den tanken själv med antalet API anrop och var faktiskt på gång med att skicka in en ansökan om uppgradering till er, men jag avvaktade först ert svar för att se om det fanns något annat det berodde på.
Stort tack för din hjälp och trevlig helg