Välkommen till Trafiklab:s användare- och supportforum! Ställ frågor, rapportera problem och hjälp oss med förslag och idéer!
Vid felrapporter ber vi dig inkludera exakt API-namn och om möjligt ett exempelanrop för att underlätta felsökningen. Glöm inte att ta bort din API-nyckel när du delar ditt exempelanrop.
Undrar du hur du får tillgäng Trafiklabs data? Läs vår introduktion här: https://www.trafiklab.se/hur-gor-jag
Welcome to Trafiklab's user and supportforum. Ask questions, report issues and help us improve with suggestions and ideas!
If you open a new issue, please always include the exact API you're talking about, and, if applicable, include a sample request so we can check if contains the right parameters. Don't forget to remove your API keys when sharing example requests.
Välkommen till Trafiklab:s kund- och supportforum! Ställ frågor, rapportera problem och hjälp oss med förslag och idéer!
Tack för din återkoppling.
Vi har haft problem med Resrobot under dagen, men det verkar vara uppe nu. Återkom gärna om du har fortsatta problem.
Hälsningar,
Thomas
Resrobot API:erna är återigen uppe. Vi fortsätter utreda driftsproblemen med vår leverantör.
Hälsningar
Kenneth
API:erna på trafiklab och reseplaneraren på resrobot.se är två olika tjänster som ligger på två olika servrar.
Hälsningar
Kenneth
Anledningen till detta är just att det är två olika tjänster. Grunddatat kommer från samma källa men det är 2 olika kanaler ut.
Hälsningar
Kenneth
Tjänsten som din är en stor anledning till att trafiklab finns. Vi är verkligen ledsna att API:erna har fungerat så dåligt den senaste tiden och kan inte annat än be om ursäkt. Vi strävar så klart efter att leverera en tjänst som är stabil och pålitlig men ibland blir det fel. Vi är öppna för feedback och tar gärna emot förslag på hur vi kan bli bättre. Kontakta oss direkt på info@trafiklab.se eller så kan vi skapa en separat tråd här på forumet.
Detta gäller så klart inte bara Per utan alla som har förbättringsförslag kan kontakta oss.
Hälsningar
Kenneth