Välkommen till Trafiklab:s användare- och supportforum! Ställ frågor, rapportera problem och hjälp oss med förslag och idéer!
Vid felrapporter ber vi dig inkludera exakt API-namn och om möjligt ett exempelanrop för att underlätta felsökningen. Glöm inte att ta bort din API-nyckel när du delar ditt exempelanrop.
Undrar du hur du får tillgäng Trafiklabs data? Läs vår introduktion här: https://www.trafiklab.se/hur-gor-jag
Welcome to Trafiklab's user and supportforum. Ask questions, report issues and help us improve with suggestions and ideas!
If you open a new issue, please always include the exact API you're talking about, and, if applicable, include a sample request so we can check if contains the right parameters. Don't forget to remove your API keys when sharing example requests.
Välkommen till Trafiklab:s kund- och supportforum! Ställ frågor, rapportera problem och hjälp oss med förslag och idéer!
På grund av ett problem hos systemleverantören går tjänsten ner regelbunden. De vet om problemet och felsöker, men det drar ut pga ledigheterna. Vi beklagar detta verkligen och håller på med att utreda hur vi kan undvika detta i framtiden.
Jag skapar nycklar i ditt konto so fort att jag ser att deras nyckel-tjänst är uppe igen.
Hälsningar,
Bert
Nu helt plötsligt fungerade det, så har fått tag i nycklar! (om det inte var du som löste det kanske?)
Tack för snabbt svar 😀
Hälsningar,
Bert