Välkommen till Trafiklab:s användare- och supportforum! Ställ frågor, rapportera problem och hjälp oss med förslag och idéer!
Vid felrapporter ber vi dig inkludera exakt API-namn och om möjligt ett exempelanrop för att underlätta felsökningen. Glöm inte att ta bort din API-nyckel när du delar ditt exempelanrop.
Undrar du hur du får tillgäng Trafiklabs data? Läs vår introduktion här: https://www.trafiklab.se/hur-gor-jag
Welcome to Trafiklab's user and supportforum. Ask questions, report issues and help us improve with suggestions and ideas!
If you open a new issue, please always include the exact API you're talking about, and, if applicable, include a sample request so we can check if contains the right parameters. Don't forget to remove your API keys when sharing example requests.
Välkommen till Trafiklab:s kund- och supportforum! Ställ frågor, rapportera problem och hjälp oss med förslag och idéer!
Vad konstigt, vi är ansvarig för datat, API:erna (de använder våra vanliga API:er som alla andra) men vi jobbar inte med appen själv (vi kodar inte den, vi publicerar inte den, ...). På Trafiklabs websida ägs "Res i Sthlm" projektet av "Johan hos Nobina", om det hjälper dig.
Hälsningar,
Bert
Tyvärr inte. Vi har medvetet och avsiktligt dålig koll på de appar och verktyg som använder sig av det data vi tillhandahåller! Däremot har jag skickat ett personligt meddelande med denna fråga till en kontakt på Nobina som förhoppningvis kan hjälpa till. Jag bad honom svara i den här tråden så att fler kan se svaret!
Hälsningar,
Du når deras ärendehanteringssystem genom att klicka här
Hälsningar,
Micke från Nobina här. Det vi svarade gällande bevakningar (https://kundo.se/org/res-i-sthlm/d/bevakning-av-resa/) var att vi har haft problem med bevakningar, inte att Trafiklab var inblandat. Det problemet låg hos oss och ska nu vara åtgärdat!
Bevakning av en resa aktiverar du genom att välja "Bevaka resa" längst upp på sidan när du har fått fram ett resultat på din sökning, du måste alltså ha sökt en resa först och sedan aktivera bevakning för den resan.
Hoppas det hjälper annars är du välkommen till vår Kundo för fortsatt hjälp!
Ha en bra kväll!
Mvh