Välkommen till Trafiklab:s användare- och supportforum! Ställ frågor, rapportera problem och hjälp oss med förslag och idéer!
Vid felrapporter ber vi dig inkludera exakt API-namn och om möjligt ett exempelanrop för att underlätta felsökningen. Glöm inte att ta bort din API-nyckel när du delar ditt exempelanrop.
Undrar du hur du får tillgäng Trafiklabs data? Läs vår introduktion här: https://www.trafiklab.se/hur-gor-jag
Welcome to Trafiklab's user and supportforum. Ask questions, report issues and help us improve with suggestions and ideas!
If you open a new issue, please always include the exact API you're talking about, and, if applicable, include a sample request so we can check if contains the right parameters. Don't forget to remove your API keys when sharing example requests.
Välkommen till Trafiklab:s kund- och supportforum! Ställ frågor, rapportera problem och hjälp oss med förslag och idéer!
Hej Niklas!
Tyvärr, kan vi inte svara på det. Appen är inte utvecklad av Trafiklab.
Själv har jag en iPhone 5S och jag hade inga problem att starta res i Sthlm på den efter uppgraderingen
Med vänlig hälsning, Åke
Vet du vart jag ska vända mig med min fråga?
/N
Hej Niklas!
Först tycker jag att du bör radera din nuvarande version av res i Stkhlm och ladda ner den på nytt (det kanske du har gjort redan).
Om du fortfarande har problem, kanske du kan kolla med någon vän som har iPhone4. Eventuellt, kan du få hjälp i vårt forum av andra har samma problem.
Med vänlig hälsning, Åke