Välkommen till Trafiklab:s användare- och supportforum! Ställ frågor, rapportera problem och hjälp oss med förslag och idéer!
Vid felrapporter ber vi dig inkludera exakt API-namn och om möjligt ett exempelanrop för att underlätta felsökningen. Glöm inte att ta bort din API-nyckel när du delar ditt exempelanrop.
Undrar du hur du får tillgäng Trafiklabs data? Läs vår introduktion här: https://www.trafiklab.se/hur-gor-jag
Welcome to Trafiklab's user and supportforum. Ask questions, report issues and help us improve with suggestions and ideas!
If you open a new issue, please always include the exact API you're talking about, and, if applicable, include a sample request so we can check if contains the right parameters. Don't forget to remove your API keys when sharing example requests.
Välkommen till Trafiklab:s kund- och supportforum! Ställ frågor, rapportera problem och hjälp oss med förslag och idéer!
Hej Christoffer!
Vi har problem med Spam och har gjort uppgradering av spam filtret.
Hur yttrar sig ditt problem - Kan du logga in på din användare? Vad händer sedan?
Vi undersöker och återkommer.
Med vänlig hälsning, Åke
Mera frågor:
Med vänlig hälsning, Åke
Hej igen,
Vi har synat ditt konto och allt verkar fungera bra. Vi behöver mer information från dig om ditt problem för att kunna felsöka vidare.
Med vänlig hälsning, Åke
Hej Christoffer,
Vi har ändrat i konfigurationen av spamfiltret på Trafiklab. Ditt problem bör vara löst. Återkom, gärna med status.
Med vänlig hälsning, Åke