API-nycklar raderade!
Mina API-nycklar verkar ha raderats utan någon som helst information från Trafiklab och jag kommer inte åt APIerna längre. Vad har föranlett denna drastiska åtgärd? Om jag har gått över någon gräns (antal anrop) borde ni väl informera om det först, eller?
Följ inlägget
0
följare
Nycklar ska inte bara raderas, så det är troligen något som har gått fel.
Dock kan vi inte hitta något fel omedelbart. Vi kommer att utreda detta mer, när det finns utvecklarresurser tillgängligt. Så i väntan är nyregistrering av nycklar den snabbaste lösningen.
Vi beklagar detta.
/ Lasse
Hej Henrik,
Kan Du ange din användare, vilka nycklar som försvunnit och för vilka APIer dom var giltiga så kan jag undersöka vidare var som skett.
Med vänlig hälsning, Åke
Absolut. Vart skall jag maila informationen?
Hej!
Du kan maila till ake.jonsson@samtrafiken.se.
Med vänlig hälsning, Åke
Hej Henrik!
Jag har tittat på ditt problem och genomsökt ditt konto på Trafiklab men kan inte hitta någon förklaring till att dina nycklar försvunnit. Det troligaste är nog att du ändrat din uppsättning av APIer i projektet och därigenom själv deletat nycklarna som du tidigare skapat.
(Vi har inte fått in något liknande ärende på Kundo, vilket vilket vore högst troligt om det är ett generellt problem på Trafiklab)
Jag förslår att du skapar de deletade nycklarna på nytt.
Med vänlig hälsning, Åke