Välkommen till Trafiklab:s användare- och supportforum! Ställ frågor, rapportera problem och hjälp oss med förslag och idéer!
Vid felrapporter ber vi dig inkludera exakt API-namn och om möjligt ett exempelanrop för att underlätta felsökningen. Glöm inte att ta bort din API-nyckel när du delar ditt exempelanrop.
Undrar du hur du får tillgäng Trafiklabs data? Läs vår introduktion här: https://www.trafiklab.se/hur-gor-jag
Welcome to Trafiklab's user and supportforum. Ask questions, report issues and help us improve with suggestions and ideas!
If you open a new issue, please always include the exact API you're talking about, and, if applicable, include a sample request so we can check if contains the right parameters. Don't forget to remove your API keys when sharing example requests.
Välkommen till Trafiklab:s kund- och supportforum! Ställ frågor, rapportera problem och hjälp oss med förslag och idéer!
Vår verksamhet ligger nere. Allt utgår ifrån att vi skall kunna utnyttja er tjänst att söka barnvakter och just nu kan vi inte göra våra vanliga sökningar efter barnvakter i och med att vår sökfunktion inte fungerar i och med att den är kopplad till er. Så nu undrar vi om max nivån är nådd eller om det har att göra med den nya förändringen från 1 februari med stationsinfo api:et.
Hej!
Er max nivå är inte nådd. Ni ligger på silvernivå vilket man kan göra 100.000 anrop i månaden på (se dokumentationen http://www.trafiklab.se/api/sl-reseplanerare/do...). Du kan jämföra med er statistik under API statistik i din profil (mitt konto) så ser du att ni inte uppnått max gränsen.
Stationsinfo API'et har inget med detta att göra.
Felet ligger troligtvis inte i API anropen. Återkom om problemet återstår.
/Martin